Morkų dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Morkų dieta

Morkų dieta
Morkų dieta

 

Kuo pasižymi morkų dieta?

Viena turtingiausių maisto medžiagomis daržovių yra morka. Morkas ne tik patariama valgyti esant susilpnėjusiam regėjimui, bet ir sulėtėjusiai medžiagų apykaitai. Jos turtingos Beta – karotinu. O kaip žinoma, mūsų organizme jis virsta vitaminu A, kuris valo organizmą, sureguliuoja ir pagreitina medžiagų apykaitą, gerina regėjimą, stiprina imuninę sistemą ir teigiamai veikia nagų ir odos būklę. Dar morkose yra vitaminų B3, C ir E, kalcio, fosforo, kalio, folio rūgšties, celiuliozės ir natrio. Be to, morkos priklauso daržovių, kurios priskiriamos neigiamų kalorijų grupei – oranžinės daržovės virškinimas sunaudoja daugiau kalorijų nei turi ji pati. Taigi ši oranžinė daržovė tampa puikiu pagrindu dietai.

Dietos ypatumai

Morkų dietos ypatumas – griežtas režimas. Pati efektyviausia dieta numatyta 4 dienoms ir ji padeda atsikratyti 3-3,5 kg. Deja, ją ištveria ne visi – per tas keturias dienas be morkų negalima valgyti nieko kito. Galima gerti tik vandenį ir morkų sultis.

4-dienę morkų dietos pagrindą sudaro morkų salotos. Kiekvienai dienai reikia kilogramo morkų, vienos citrinos ir valgomojo šaukšto medaus. Parengti tokias salotas nesudėtinga – morkas nuvalyti ir sutarkuoti vidutinio stamumo tarka, ant jų užpilti citrinos ir medaus padažą. Paruoštas salotas padalinkite į tris dalis ir laikykite šaldytuve. Verčiau kasdieną ruošti vis naujas šviežias salotas – tokiu atveju bus išsaugotos ir suvartotos visos reikalingos medžiagos.

Svarbu

Beje, pirmas tris dietos dienas kas kartą suvalgius salotų galima pasimėgauti ir vienu vaisiumi: obuoliu, kriauše, kiviu, apelsinu, greipfrutu. Vaisių galima suvalgyti atskirai, bet galima ir įpjaustyti į salotas. Ketvirtą dietos dieną siūloma palengva „išeiti“ iš morkų dietos, todėl jau leidžiami lengvi nukrypimai  – nedidelis kiekis bulvių pietums ir 100 g virtos mėsos vakarienei. Po 4 dienas trukusios dietos pajusite ženklų palengvėjimą – organizmas išvalytas, medžiagų apykaita paspartinta, nekalbant apie žvalumą ir jėgų antplūdį, kurį teikia beta-karotinas. Svarbu, kad po tokios dietos būtų laikomasi subalansuotos mitybos – nepatartina valgyti saldumynų ar miltinių patiekalų.