Delno dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Delno dieta

Delno dieta
Delno dieta

Dažnai norint numesti svorio dažnai nesusimąstome, ką darome savo organizmui ir pradedame badauti. Neištvėrę baisaus alkio ir pradėję jaustis silpnai puolame valgyti viską, kas papuolė po ranka. Ką daryti, kad svoris kristų lengvai? Atsakymas paprastas – tinkamai maitintis. Labai svarbi ir maisto kokybė ir jo kiekis. Net patį sveikiausią maistą valgydami milžiniškomis porcijomis galime priaugti svorio. Tačiau esame užmiršę svarbų dalyką – kad suvalgomo maisto kiekį mums diktuoja mūsų kūnas. Reikalingas porcijas galima apskaičiuoti vos pažiūrėjusį savo delną.

Penkios paprastos taisyklės

  1. Per dieną reikalingų suvalgyti daržovių kiekis – dvi saujos.
  2. Priekinė kumščio dalis – dienos angliavandenių (ryžių, makaronų, kitų kruopų) porcija.
  3. Delnas (be pirštų) parodo, kiek mums reikia mėsos.
  4. Kumštis rodo kiek turėtume suvalgyti vaisių.
  5. Viršutinė piršto dalis rodo, kiek riebalų galite suvartoti. Jei suvartosite daugiau, pakenksite savo sveikatai.

Dietos subtilybės

Iš tiesų, šis patarimas labai paprastas – užtenka pamatuoti porcijas ir jas išdalinti. Nepaneigsi, kad ši dieta labai riboja poreikius ir gana sunku kiekvieną dieną jos laikytis. Tačiau nepaisant to, ši dieta yra puikus būdas suvokimui, kiek mūsų skrandis talpina maisto ir kaip jo neištampyti. O ištampytą vėl sutraukti. Po 5 šios dietos laikymosi dienų pamatysite, kad vis mažesnis maisto kiekis padės jums pasisotinti. Naivu būtų tikėtis, kad pasilaikius dietos ir vėl ėmus valgyti milžiniškomis porcijomis, rezultatai pasiekti dietos metu išliks. Kad rezultatai džiugintų ilgą laiką mityba turėtų pasikeisti kardinaliai. Tačiau įsiminus ir visada taikant šį „delno“ principą, įmanoma pasiekti ilgalaikį rezultatą. Tiesa, reikės nemažai valios.