Baltymų dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Baltymų dieta

Baltymų dieta
Baltymų dieta

Baltymų dieta – viena veiksmingiausių pripažinta ne tik jos besilaikančiųjų, bet ir mokslininkų. Ji ne tik padeda gana efektyviai atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, bet ir pasiekti rezultatai būna ilgalaikiai. Taip pat labai svarbus aspektas – laikantis baltymų dietos neteks badmiriauti. Visada jausitės sočiai. Dietos pagrindą sudaro baltyminis maistas, o iš raciono pašalinami angliavandeniai ir riebalai. Baltymų dietą pamėgę daugelis sportininkų, nes laikantis jos  lengvai krenta svoris ir didėja raumenų masė.

Dietos principai

Laikydamiesi baltymų dietos galite atsikratyti apie 3 kg per 10 dienų. O per dvi savaites galima numesti net 8 kilogramų. Rezultatas priklauso nuo jūsų tikslo, pastangų ir aišku, organizmo. Populiariausios yra 2 baltymų dietos versijos. Pagrindinis jų skirtumas – angliavandenių pašalinimas. Vienoje iš jų angliavandeniai nėra visiškai pašalinami iš raciono, todėl organizmas gauna mažiau streso.

Baltymų dietos schema nr. 1

Ryte, tik pabudus, ant tuščio skrandžio išgerkite 250 ml šilto vandens, jis paskatins medžiagų apykaitą. Po 30 min jau galite pusryčiauti, pusryčiams valgykite 1 virtą kiaušinį. Pietums valgykite virtą vištieną be druskos. Dienos mėsos norma – 800 g. Kai įpusėsite dietą į pietų meniu galite įtraukti 1,5 kg daržovių be krakmolo. Dieną privalu išgerti 2 litrus gryno vandens.

Baltymų dietos schema nr. 2

Pirmos dienos racionas – tik virti kiaušiniai (4-6 vienetai). Antros dienos maistas – žuvis. Ji turi būti liesa ir jos kiekis neribojamas. Trečią dieną valgykite neriebią varškę, o ketvirtąją valgykite vištienos krūtinėlę (virtą, 800 g per dieną). Penktą dieną galima valgyti ir angliavandenių. Šios dienos maistas – 1 kg virtų bulvių be druskos. Šešta diena – liesos virtos jautienos diena, jos galima valgyti kiek tik norite. Septintoji diena skirta šviežioms daržovėms. Salotų valgykite kiek norisi. Aštuntoji diena skirta valgyti vaisius, o devintąją – gerkite 1,5 litro kefyro per dieną. Dešimtoji diena – organizmo valymo. Teks gerti tik vandenį ir sultinį. O jei norite dar akivaizdesnių rezultatų, galite dar keturias dienas tęsti dietą nuo pradžių. Deja, ilgiau nei 14 dienų šios dietos laikytis nepatartina, nes nualinsite organizmą. Kad papildomi kilogramai negrįžtų, baigę dietą kas savaitę vieną dieną skirkite organizmo valymui.

Dietos grėsmės ir  privalumai

Visai atsisakyti angliavandenių yra gana drastiškas sprendimas, nes jis išderina žmogaus hormonų pusiausvyrą. O sugrąžinti hormonų pusiausvyrą užtrunka nemažai laiko. Taigi prieš pradedant baltymų dietą svarbu pasikonsultuoti su gydytoju. Dažnas baltymų dietos šalutinis poveikis – užkietėję viduriai. Tai nėra labai didžiulė grėsmė, nes tai natūralus riebalų atsisakymo padarinys, tačiau laikantis baltymų dietos to išvengti nesigaus. Laikantis šios dietos galima palengvinti nemalonius jausmus žarnyne geriant laisvinančias vidurius žolelių arbatas ir kuo daugiau judėti.