Laimos Vaikulės dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Laimos Vaikulės dieta

Laimos Vaikulės dieta
Laimos Vaikulės dieta

Visiems puikiai žinoma dainininkė L. Vaikulė žavi visus ne tik savo balsu ir pasirodymais koncertuose, bet ir itin dailia figūra. Aukšta moteris (ūgis 176 cm) visada stengiasi išlaikyti savo svorį nesiekiantį 50 kg, tad kartais tenka imtis gana griežtos dietos, kad jį išlaikytų. Jos dietą jau išmėgino nemažai moterų ir patvirtino, kad ji tikrai veiksminga. Tad, kokia gi ji?

Dietos ypatybės

Kasdien dainininkė maitinasi racionaliai, nes bet kokia dieta yra didelis šokas organizmui. Ji vartoja maistingus produktus, geria arbatą su citrina ir medumi, taip pat tikina, kad labai svarbi jos gyvenimo dalis yra miegas – jis padeda išlaikyti jaunatviškumą ir grožį. L. Vaikulės dieta  trunka 9 dienas ir per jas galima numesti nuo 4 iki 6 kilogramų. Ši jos sukurta mitybos sistema nėra jos pastovus racionas. Tai tiesiog 9 dienas trunkanti dieta, kurią galima būtų pavadinti netgi mono dieta, nes tris dienas reikia valgyti tik vieną produktą (3×3 principu). Iš pažiūros L. Vaikulės dieta atrodo gana paprasta, tačiau iš tiesų ji reikalauja visai nemažai valios ir pastangų. Kadangi ši dieta nesuteikia visų reikalingų maisto medžiagų, prieš jos laikantis derėtų pasikonsultuoti su gydytoju.

Dietos etapai

1 etapas – ryžiai

Ryžiai ir nieko daugiau, nebent galima juos pagardinti soja ar džiovintomis žolelėmis – tai pirmojo ir paties sunkiausio dietos etapo maistas. Laikantis dietos galima rinktis skirtingas ryžių rūšis. Tiesa, bet kokie pagardai – druska, sviestas – yra negalimi. L.Vaikulė renkasi ruduosius ryžius, nes jie jai atrodo naudingiausi.

2 etapas – vištiena

Virta vištienos krūtinėlė (be odos) – tai kitų trijų dienų maistas. Ją galite pagardinti jau minėtu sojų padažu. Vištienoje esantys baltymai neleidžia nykti raumenynui. Kad vištiena nebūtų tokia beskonė, prieš virimą ją galite pamarinuoti džiovintų žolelių ir sojų padažo mišinyje. Žinoma, nepamirškite gerti daug vandens – jis pagerins virškinimą, medžiagų apykaitą ir išvalys organizmą.

3 etapas – obuoliai

Visų spalvų ir rūšių obuoliai – dietos pabaigos racionas. Jų neribokite, valgykite, kiek tik norisi, tris dienas. Beje, venkite labai saldžių obuolių. Obuolius galite valgyti žalius arba keptus, gerti šių vaisių sultis. Žinoma, dietos metu kasdien turėtumėte išgerti iki dviejų, o gal netgi daugiau, litrų vandens. Taip pat galima gerti ir žolelių ar vaisinę arbatą, žinoma, be cukraus.

Kadangi dieta iš tiesų yra griežta, didelio fizinio krūvio geriau atsisakyti. Visada naudinga bus pasivaikščioti gryname ore, tai bus naudinga ne tik figūrai, bet ir pagerins nuotaiką.

 Keli patarimai

Jei nusprendėte laikytis L. Vaikulės dietos, kartu vartokite ir maisto papildus, nes jos laikydamiesi jų negausite iš maisto. Taip pat dietos geriau nesilaikyti, jei esate sirgę infekcinėmis ar virusinėmis ligomis, jei esate nėščia, ar sergate lėtinėmis ligomis.