Kiaušinių dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Kiaušinių dieta

Kiaušinių dieta
Kiaušinių dieta

Vienas svarbiausių produktų visame pasaulyje turbūt yra vištų kiaušiniai. Jie naudojami praktiškai visur, tad nenuostabu, kad egzistuoja ir jų dieta.  Norintiems numesti nemažai svorio – ši dieta puikus pasirinkimas. Nors kaip ir kitose mono dietose, ją sudaro nedaug produktų, tačiau kiaušinių dietos metu ypatingai greitai ima tirpti riebalai. Tad nepabandžius, nesužinosi, kokia ši dieta, tad štai daugiau informacijos apie ją:

Apie dietą

Ši dieta gera tuo, kad ir nebesilaikant jos, tačiau sveikai ir įvairiai maitinantis prarasti kilogramai negrįžta. Apie kiaušinių požymį padedantį mesti svorį, yra kalbėta net mokslininkų. Jie pastebėjo, kad suaugusieji valgantys kiaušinius pusryčiams sėkmingiau metė svorį nei tie, kurie jų nevalgė. Laikydamiesi šios dietos turėsite gerti daug skysčių, o daugiausiai – vandens. Vanduo padės pasišalinti toksinams, tad turėsite išgerti apie 10 stiklinių gryno, negazuoto vandens. Taip pat kasdien bent pusvalandį turėsite judėti ar mankštintis. Kad dieta veiktų, reikės atsisakyti  greitojo maisto, alkoholio, saldžių ir gazuotų gėrimų, druskos ir cukraus vartojimą sumažinti iki minimumo.

Valgiaraštis pirmoms 7 dienoms

Pirmadienis

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai ir 1 citrusinis vaisius

Pietūs: 2 saldžios bulvės (virtos), 2 obuoliai

Vakarienė: šviežių daržovių salotos su virta vištiena

Antradienis

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 apelsinas

Pietūs: žalių daržovių salotos su vištiena

Vakarienė: daržovių salotos, 2 virti kiaušiniai, 1 apelsinas

Trečiadienis:

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusinis vaisius

Pietūs: 2 saldžios bulvės (virtos), 1 obuolys

Vakarienė: 1 porcija salotų su vištiena

Ketvirtadienis:

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusinis vaisius

Pietūs: 1 bet koks vaisius

Vakarienė: žalios salotos su vištiena

Penktadienis:

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusinis vaisius

Pietūs: virtos daržovės ir 2 kiaušiniai

Vakarienė: salotos su garuose ruošta lašiša

Šeštadienis

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusinis vaisius

Pietūs: 1 bet koks vaisius

Vakarienė: garinta vištiena su virtomis daržovėmis

Sekmadienis

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusinis vaisius

Pietūs: 1 pomidoras, garuose ruošta vištiena

Vakarienė: žalios salotos su garuose ruošta lašiša

Dar šiek tiek apie dietą

Kaip matote, ši dieta gana nesudėtinga. Joje beveik nėra angliavandenių, todėl ji tokia veiksminga. Tačiau ilgai laikytis kiaušinių dietos nederėtų, nes joje nėra pilnaverčio medžiagų komplekso. Prieš laikantis dietos vertėtų pasitarti su savo šeimos gydytoju ir išsiaiškinti, ar dieta nepakenks jūsų sveikatai.