Delčios dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Delčios dieta

Delčios dieta

Tai dieta, kurios principas priklauso nuo mėnulio fazės. Yra tikima, kad nuo mėnulio fazių priklauso ne tik gamtos reiškiniai, tokie kaip, pavyzdžiui, potvyniai, bet ir žmogaus organizmo veikla. Juk mūsų organizmą sudaro apie 70 procentų vandens. Tuo ir pagrįsta Delčios dieta. Yra tikinama, kad būtent delčios metu pagreitėja medžiagų apykaita ir sumažėja apetitas, todėl delčios metu derėtų juos pradėti.

Delčios dieta yra laikoma viena veiksmingiausių dietų. Per 4 dienas galima numesti  apie 4 kg svorio. Dieta būna veiksmingiausia, kai jos laikomasi 4 dienas: dvi dienas prieš delčią ir dvi dienas jos metu. Kad dieta suveiktų maksimaliai, kaip ir daugelyje dietų, yra labai svarbus maisto kiekis, pobūdis ir jo valgymo laikas. Jei pasirinkote delčios dietą, tuomet pradėti derėtų nuo mėnulio kalendoriaus sekimo: sužinokite, kada ateinanti delčia ir pradėkite.

Laikantis delčios dietos turėsite išgerti daug vandens. Patartina išgerti ne mažiau nei 2 litrus.

Delčios dieta
Delčios dieta

Delčios dietos meniu

8 valandą ryte – puodelis arbatos (galima pagardinti nedideliu šaukšteliu medaus)

10 valandą – 2 virti kiaušiniai arba 150 g virtų rudųjų arba juodųjų ryžių.

12 valandą – puodelis juodos kavos arba arbatos be cukraus

14 valandą – 100 g virtos jautienos su žalių daržovių salotomis

16 valandą – 1 obuolys arba kriaušė

18 valandą – 150 g liesos varškės

20 valandą – taurė sauso raudono vyno (galima keisti arbata arba kava)

Kad dieta netaptų labai monotoniška, jautieną galite keisti žuvimi, veršiena, jautiena arba kalakutiena. Salotas galite gardinti tik alyvuogių aliejumi ir citrinos sultimis.

Delčios dietos privalumai

Laikantis delčios dietos organizmas detoksikuojasi  – pats išsivalo. Laikantis jos neatsiras daugelio dietų palydovai –  tokie kaip pykinimas, silpnumas, išsekimas. Kai kurie besilaikantieji(-osios) dietos net tvirtina tampantys(-os) energingesniais(-ėmis) ir žvalesniais(-ėmis).

Kitas puikus Delčios dietos aspektas yra įpročių ugdymas. Organizmas prisitaiko prie mažesnių maisto porcijų, taigi po truputį išmokstama nepersivalgyti.

Delčios Dietos trūkumai

Pagrindinis delčios dietos trūkumas yra mažas suvartojamų daržovių ir vaisių kiekis, o dėl to organizmas negauna pakankamai vitaminų ir kompleksinių angliavandenių. Būtent dėl to, ilgainiui dieta gali sukelti įvairius sveikatos sutrikimus. Jie gali būti: sutrikęs širdies ritmas, virškinimas, taip pat atsiranda rizika susirgti opalige ir kitomis virškinimo trakto ligomis. Kaip ir dauguma dietų – ši dieta, deja nepadeda atsikratyti svorio ilgam laikui.