Sulčių dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Sulčių dieta

Sulčių dieta

Turbūt jau esate girdėję apie sulčių dietą. Sakoma, kad ji ne tik tirpdo kilogramus, bet ir valo organizmą, leidžia pailsėti virškinimo sistemai. Ji detoksikuoja, papildo mus reikalingomis medžiagomis ir mineralais. Ši dieta – nemažas išbandymas, nes racionas yra sudarytas tik iš skysčių. Likus savaitei iki dietos, privalu atsisakyti kai kurių produktų, o po dietos per savaitę grįžti į įprastą mitybą. Jei negalite ištverti be kieto maisto, nedideliais kiekiais galite jo valgyti, tačiau tai labai ribojama.

Sulčių Dietos ypatumai

Šiai dietai labai svarbu pasiruošti iš anksto. Prieš laikantis dietos dera pamažu atsisakyti kai kurių gėrimų ir maisto produktų: baltų miltų (kviečių) produktų, raudonos mėsos, cukraus, pieno produktų, kavos.  Atsisakius šių produktų mažiau norėsis šio maisto ir alkis kamuos ne taip stipriai. Ruošiantis dietai teks ne vien kai ko atsisakyti, keletą produktų teks ir įtraukti į valgiaraštį. Teks valgyti vis daugiau žalių daržovių, augalinio maisto. Taip pat teks nepamiršti gerti daug vandens. Vanduo – vienas esminių pasiruošimo elementų, nes tik geriant skysčių įmanoma pašalinti toksinus iš organizmo. Rytais patartina išgerti kambario temperatūros vandens su citrinos sultimis. Tai ne tik pabudins, bet ir detoksikuos organizmą. Taip pat, teks visiškai atsisakyti kavos, ją galėsite pakeisti žalia becukre arbata.

Sulčių ir skysčių dietos tvarka

Ši dieta trunka 5 dienas. Jos metu vartojamos vien sultys ir kiti skysčiai. Daugumai žmonių sultis artimiausiai parai lengviausia paruošti dienos pabaigoje, tad susiplanuokite ką per dieną gersite ir pasiruoškite sultis iš anksto (bet suvartoti jas privalu per 1 parą, jokiu būdu ne ilgiau). Sultis galima laikyti uždaromuose stikliniuose induose, arba plastmasinėse gertuvėse.

Pirmiausiai išgerkite vandens su citrina, tuomet augalinio pieno (migdolų, anakardžių, sojų), tuomet žalios spalvos daržovių sultys (špinatų, lapinių salotų, salierų stiebų, baltagūžio kopūsto, agurko, žalios spalvos obuolio, citrinos), po jų – žalios spalvos daržovių sultys, toliau – burokėlių sultys (2 burokėliai, 2 didelės morkos, 1 rūgštus obuolys), vėliau – anakardžių arba migdolų pienas. Atsiminkite, kad skysčiai turėtų būti vartojami mažiausiai vienos valandos intervalu. Prieš gerdami sultis būtinai išgerkite 250-350 ml negazuoto vandens. Paskutinį skystį turėtumėte suvartoti likus maždaug dviems valandoms iki miego. Jei alkio jausmas niekaip nedingsta, užkąskite. Galite suvalgyti šiek tiek salotų, morką, saliero stiebą ar pasirinkto vaisiaus gabaliuką.

Baigę laikytis dietos atsiminkite, kad negalite iš karto pulti prie tų visiškai normalios mitybos. Kaip palaipsniui ruošėtės dieta, taip po jos turite paruošti organizmą jos pabaigai. Tad po truputį grįžkite prie kieto maisto, nes tik taip prarasti kilogramai negrįš su kaupu.