30 dienų riebalų deginimo iššūkis | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

30 dienų riebalų deginimo iššūkis

Riebalų deginimo iššūkis: atsisveikink su „gelbėjimosi ratu“

Riebalų deginimo iššūkis
Riebalų deginimo iššūkis: atsisveikink su „gelbėjimosi ratu“

Ką labiausiai nori žinoti norintys sulieknėti? Bene dažniausiai su tuo susijęs „Google“ užduodamas klausimas yra „Kaip atsikratyti pilvo riebalų“. Taigi savaime aišku, kad nesi vienintelis (-ė) tuo susirūpinęs. Dažnai internete rasti būdai apibūdinami kaip labai paprastai įgyvendinami, bet, deja, yra neveiksmingi. Dažnai matome antraštes tokias kaip šios: „3 žingsniai kurių dėka atsikratysi pilvo riebalų per 3 dienas“ arba „Atsikratyk atsikišusio pilvuko iki savaitės pabaigos!“ skamba tikrai gražiai. Bet nenuostabu, kad pasinaudojęs tokiais nurodymais greičiausiai liksi toks pat, koks buvai. Taigi, jei tikiesi greito ir lengvo rezultato, gali toliau nebeskaityti. Bet jeigu nori realių ir ilgalaikių pokyčių, tuomet skaityk įdėmiai ir tuoj pat sužinosi, kaip juos pasiekti, nes juk pilvo riebalai:

Menkina savivertę. Kad ir kaip stengiesi jų atsikratyti, pilvo riebalai neišnyksta ir tenka savimi nusivilti. Taip krenta tavo pasitikėjimas savimi atsiranda kompleksai dėl išvaizdos.

Negražiai atrodo. Norėtum apsirengti figūrą pabrėžiančią suknelę, ar naujus aptemptus marškinėlius, bet tuomet prisimeni, kaip jie atrodys, kai pasimatys tavo „gelbėjimosi ratas“. O pagalvojus apie vaizdą su bikiniu, nuotaika sugenda nepataisomai.

Atsiranda labai greitai. Atrodo, dar neseniai džiaugeisi plokščiu pilvuku, bet pradėjus mažiau judėti ar valgyti daugiau kaloringo maisto staiga lyg iš niekur ant pilvo atsirado nepatraukli riebalų sankaupa.

Yra pavojingi sveikatai. Dažniausiai atsikratyti pilvo riebalų norisi dėl estetinių priežasčių, bet ar kas nors žino, kad riebalai ant pilvo – viena pavojingiausių sveikatai riebalų kaupimosi vietų visame kūne?

Vadinamosios „obuolio“ figūros tipo turėtojai(-os) dažniausiai turi giluminį riebalų sluoksnį, kuris ne tik negražiai atrodo išorėje, bet ir apgaubia vidaus organus. Taip yra sukeliamos žymiai rimtesnės problemos, nei didesnio dydžio kelnių poreikis. Toks riebalų susikaupimas gali lemti širdies ir kraujagyslių ligas, storosios žarnos vėžį, antrojo tipo cukrinį diabetą ir didelį kraujospūdžio pakilimą. Taigi pilvo riebalai, toli gražu, nėra tik estetikos klausimas. Taigi kaip jų atsikratyti?

Jėgos pratimai

Kad sudegintumei kuo daugiau riebalų, turi turėti daugiau raumenų. Stipresnis kūnas – lieknesnis kūnas. Atliekant jėgos pratimus ir juos jungiant, pavyzdžiui, su aerobikos treniruotėmis, kūnas pradeda deginti riebalus ir didinti raumeninę masę.

Kardio treniruotės

Jei galvoji, kad vien darydama(-s) atsilenkimus atsikratysi lašinukų, Tu labai klysti. Kad atsikratytum riebalinio sluoksnio, kuris dengia tavo presą, turėsi atlikti kardio treniruotes bent 3-4 kartus per savaitę.

„Švari“ mityba

Negalvok, kad intensyviai sportuodamas, bet picą užsigerdama(-s) kola imsi lieknėti. Jei nori pasiekti rezultatų, turėsi pakeisti ne tik judėjimo, bet ir mitybos įpročius. Sveika mityba gali domėtis pats, tačiau daug lengviau ją subalansuoti bus gavus individualų mitybos planą. Tuomet nebereikės sukti galvos ką ir kada valgyti, teliks tik sportuoti!

30 dienų iššūkis

Taigi, kaip pilvo riebalų atsikratyti?

Tam, kad sėkmingai pradėtum naikinti nepageidaujamus pilvo riebaliukus, dovanojame Tau nemokamą 30 dienų iššūkį, kurio pagalba leisi savo presui išvysti dienos šviesą jau po mėnesio. Aišku, nepamiršk laikytis pagrindinių mitybos taisyklių ir pakviesti iššūkyje dalyvauti draugų. Argi nebus smagiau stebėti kaip keičiatės kartu?

Svorio metimas: klaidos pradedant mesti svorį | Mitybos planas