Kimo Protasovo dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Kimo Protasovo dieta

Kimo Protasovo dieta
Kimo Protasovo dieta

Ar žinote, kad egzistuoja dieta, kurioje svarbiausias ne suvalgomo maisto kiekis, o jo kokybė? Svajoji valgyti kiek nori ir lieknėti? Tai įmanoma! Kimo Protasovo dieta – naujas būdas lieknėti, nustelbiantis kritiką. Penkias savaites laikantis dietologo sukurto režimo, leidžiančio valgyti ryte, dieną, vakare ir net naktį bei neribojančio suvalgomo maisto kiekio, galima numesti netgi 9–10 kg. Skamba lyg svajonė, ar ne?

Kimo Protasovo dietos ypatumai

Pagrindinis Kimo Protasovo dietos principas – riebių ir gausių cukraus, produktų atsisakymas. Ką tuomet valgyti? Kaip ir daugumoje dietų – rinkitės daržoves. Pasak dietos sudarytojo, galima valgyti nuo pat ryto iki išnaktų. Kad gautumėte visas reikalingas medžiagas, dietos metu galima valgyti neriebius pieno produktus. O negalintiems ištverti vien su daržovėmis, galima suvalgyti kiaušinį ir kelis obuolius.

Pavyzdinis Kimo Protasovo dietos  planas

1–2 savaitė

Pirmosiomis savaitėmis kasdien leidžiama suvalgyti:

  • daržovių (kiekis neribojamas);
  • nedidelį kiekį neriebių (0,1–5 % riebumo) pieno produktų;
  • 1 kiaušinį;
  • 3 obuolius.

Taip pat neribojamas arbatos ir kavos kiekis, bet ji turi būti be cukraus. Kasdien rekomenduojama išgerti po 2 – 2,5 litro vandens.

3–4 savaitė.

Prie galimų valgyti maisto produktų prisideda 300 g liesos virtos ar be riebalų keptos raudonos mėsos. Liesą raudoną mėsą galite pakeisti vištiena ar liesa žuvimi. Nepamirškite gerti vandens.

5 savaitė

Kimo Protasovo dietą galima tęsti dar vieną savaitę pagal 3 savaitės valgiaraštį.

dar informacijos apie dietą

Pradėjus laikytis dietos iš pradžių gali būti gana sunku, nes reikės išmokti atsispirti pagundoms. Viską dar labiau pasunkina tai, kad per pirmąjį etapą nukrenta labai mažai svorio. Apie dvi savaites gali atrodyti, kad jokios naudos iš dietos nėra. Tačiau 3 – iąją savaitę pradės matytis rezultatai – pagerės savijauta, aktyvumas ir nuotaika. Taip pat pagaliau pradeda kristi svoris. Dažnu atveju laikantis šios dietos 3 – ąją savaitę iš raciono yra išmetami kiaušiniai, nes priprantama prie daržovių be nieko. 4 ir 5 – ąją savaites svoris sėkmingai krenta toliau, tačiau po 5 – osios savaitės patartina dietą nutraukti. Tai daryti reikėtų palaipsniui – pradedant valgyti vaisius, grūdinius produktus, riešutus, žuvį, liesą mėsą.