Kova su celiulitu: kaip jį nugalėti? | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Kova su celiulitu: kaip jį nugalėti?

Kaip atsikratyti celiulito?
Kaip atsikratyti celiulito?

Toks klausimas kankina ne vieną moterį. Šį odą bjaurojantį sutrikimą turi ir paauglės, ir vyresnio amžiaus moterys, netgi nepriklausomai nuo kūno sudėjimo ar svorio. Celiulitas „apelsino žievele“ padengia šlaunis, sėdmenis, pilvą, o kartais net ir rankas. Moterys desperatiškai stengiasi tokio nepatrauklaus efekto atsikratyti įvairiausiais kremais ir tepalais, tačiau jie suteikia tik trumpalaikį ar išvis nežymų poveikį. Nors dėl celiulito atsikratymo būdų ir jų veiksmingumo vis dar sklando nemažai mitų, iš tiesų yra gana paprastas atsakymas. Viskas, ko jums reikia – subalansuota mityba, treniruotės ir masažai.

Subalansuota mityba

Pirmas žingsnis, kurį jums teks žengti –  raciono išvalymas. Teks atsisakyti riebių, su daug cukraus turinčių ir sūrių produktų. Vartojant daug druskos organizme sulaikysite vandenį ir taip celiulitą tik paryškinsite. Įtraukite į savo valgiaraštį daug šviežių vaisių ir daržovių, nes jose daugybė antioksidantų, kurie valo kūną nuo organizmą teršiančių toksinų. Taip pat šviežios daržovės ir vaisiai spartina riebalų deginimą. Naudingiausiais vaisiais galima vadinti: obuolius, vyšnias, gervuoges, greipfrutus, spanguoles, vynuoges, apelsinus, kivius, mangus, braškes ir ananasus. Nepamirškite ir daržovių – jos stiprina celiulito pažeistą jungiamąjį audinį, kuriam susilpnėjus riebalai išryškėja ant odos. Tuomet ir atsiranda duobutės jos paviršiuje. Naudingiausios daržovės yra: kopūstai, morkos, špinatai, pomidorai, salotos, svogūnai ir artišokai.

Reguliarios treniruotės

Norėdamos atsikratyti celiulito niekaip neišsiversite be sporto. Riebalų (o kartu ir celiulito) atsikratysite reguliariai treniruodamosi. Veiksmingiausi riebalų deginimo pratimai – kardio. Galite rinktis mėgstamiausią kardio treniruotę: bėgioti, važinėti dviračiu, plaukti. Šios treniruotės ne tik padės likviduoti celiulito padarinius, bet ir paspartins lieknėjimą. Dar vienas geras dalykas kalbant apie treniruotės, yra tas, kad stiprės jūsų raumeninis audinys, todėl kūnas taps stangresnis ir po truputėlį ims gražėti oda. Naudinga yra joga ir pratimai su svarmenimis, nes jų metu atliekami pratimai padeda įtempti dėl riebalų susikaupimo suglebusią odą. Jei turite galimybę mankštintis sporto klube – idealu. Tačiau puikiai galite treniruotis ir namuose. Tiks tokie pratimai kaip atsilenkimai, atsispaudimai, pritūpimai, „lentos“ ir kiti skirti pilvo raumenims bei šlaunims treniruoti.

Dailinantys masažai

Trečiasis, celiulito padedantis atsikratyti komponentas, yra masažai. Turbūt maloniausias, tačiau  reikalaujantis laiko užsiėmimas. Galite lankyti profesionalius masažus salonuose, tačiau tai nepigiai atsieis ir susigaiš nemažai laiko. Masažus galite pasidaryti ir namuose – kartą per dieną, 10 minučių, šiurkščiu šepečiu po vandens srove masažuokite kojų ir šlaunų zonas. Taip pat galite daryti kompresus – su jūros dumbliais, įvyniojimus su kavos tirščiais ir druska. Jei turėsite pakankamai kantrybės ir skirsite laiko, rezultatai jus nustebins jau po pirmo mėnesio.

Taigi sujungus šiuos tris komponentus, jūsų celiulitas turėtų imti trauktis. Žiūrėkite, ką valgote, sportuokite ir atlikite anticeliulitinius masažus. Imkitės veiksmų ir pamatysite – viskas pasiekiama.