Dieta be glitimo | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Dieta be glitimo

Dieta be glitimo
Dieta be glitimo

Dažniausiai dietos būna gana drastiškos. Tačiau jei nesate pasirengusi (-ęs) savęs  kankinti, siūlome išbandyti dietą be glitimo. Be didelio vargo per 2 savaites galite sumažinti kūno apimtis ir netekti net 5 kg. Taigi koks šios dietos principas?

Glitimo dietos ypatumai

Šios dietos principas gana paprastas – iš valgiaraščio išbraukti visus glitimo baltymų turinčius produktus. Glitimas lėtina medžiagų apykaitą, sukelia kitas nereikalingas organizmo reakcijas. Daugiausiai glitimo yra kviečių, rugių, avižų, miežių produktuose. Glitimo dietą pamėgusios ne tik paprastos moterys, bet ir Holivudo garsenybės. Ji populiarėja, nes yra tikrai veiksminga ir nėra drastiška. Pasirinkus tinkamą mitybos būdą svoris kris lengvai ir greitai. Iš organizmo bus pašalintos nereikalingos medžiagos, o metant svorį neteks skaičiuoti kalorijų ir daug sukti galvos.

Produktai, kurių teks atsisakyti

Vis dėlto laikantis glitimo dietos teks atsisakyti nemažai maisto produktų. Į sąrašą pakliūna: kviečiai, miežiai, manai, visi kepiniai ir esančių sąraše grūdų, sausainiai, makaronai, alus, viskis, konservuotos daržovės, vaisai ir mišrainės, mėsos konservai, kava, dešros, dešrelės, apdoroti mėsos gaminiai, krabų lazdelės, džiūvėsiai, ledai, šokoladas, saldainiai, karamelė, prieskonių mišiniai, majonezas, kečupas ir kiti pirktiniai padažai.

Mitybos racionas be glitimo

Galėsite valgyti: grikius, kukurūzus, ryžius,įvairias sėklas, riešutus, natūralius mėsos, žuvų, pieno produktus, bulves, pilnų grūdų kviečių duoną, miltus be glitimo (kukurūzų miltus, ryžių miltus, sojos miltus, spelta miltus), daržoves, uogas, alyvuoges, kiaušinius, medų, kakavą, naminę uogienę.

Nors šios dietos metu teks atsisakyti nemažai mėgstamų produktų, tačiau be jokių alinančių būdų, ar tikslaus valgymo laiko, efektyviai atsikratysite kilogramų ir netgi pagerinsite virškinimo sistemos veiklą. Išbandykite!