Daktaro Ozo mitybos patarimai | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Daktaro Ozo mitybos patarimai

Daktaro Ozo patarimai
Daktaro Ozo patarimai

Puikiai visiems žinomas amerikiečių laidos vedėjas daktaras Ozas dalijasi pačiais naudingiausiais patarimais visų sveikatai. Nenuostabu, kad savo laidose jis neišvengė ir sveikos mitybos, lieknėjimo temos. Daug kas tvirtina, kad naudodamiesi daktaro Ozo patarimais jaučiasi sveikesni ir efektyviai lieknėja, tad pasidomėkime, ką mums pataria šis gydytojas?

1 patarimas

Daktaras Ozas pataria apžiūrėti savo šaldytuvą ir visas virtuvėje esančias spinteles ir ten atlikti tam tikrą „švaros misiją“. Reikia atsikratyti produktų su paprastuoju cukrumi, baltais miltais, taip pat gausių riebalais, perdirbtų, įvairių sirupų ir netgi uogienių (jose tikra cukraus bomba). Juk dažniausiai atsitinka tai, kad išalkę pradedame „kratyti“ visas spinteles, kad rastume ką nors suvalgyti. Tad kad išvengtume bet kokių produktų valgymo – tiesiog išvalykime spinteles nuo netinkamų produktų, kurių griebiamės ištikus alkiui. Blogus produktus keiskite sveikais, liesais, gausiais proteino produktais, bei pilno grūdo gaminiais, kruopomis.

2 patarimas

Gydytojo Ozo patarimu kasdien reikia suvartoti 100 kalorijų mažiau. Nors iš pradžių tai nebus pati lengviausia užduotis, tačiau gydytojas tvirtina, kad per metus taip mažinant kalorijas galima numesti net iki 6 kg. Jei atsisakysite įpročio gerti gazuotus, saldžius gėrimus, kaloringus užkandžius, bulvių traškučius, sausainius. Taip pat puikus būdas mažinti kalorijas – sumažinus porcijas. Stenkitės valgyti iš kuo mažesnės lėkštės ir po truputėlį mažinti porcijas, nes tokiu būdu bus apgautos ne tik akys, bet ir skrandis.

3 patarimas

Visada būkite pasiruošę savo alkiui. Kai peralkstame, mūsų apetitas tarsi užvaldo visas mintis ir dažnai pastangos save apriboti nueina perniek. Ką gi tuomet daryti? Jei jaučiate alkį, išgerkite stiklinę šilto vandens, kelis džiovintus vaisius (papajas, ananasus, slyvas). Aplinka ir patiriamos emocijos labai įvairiai paveikia mitybą ir savijautą, tad labai svarbu nepasiduoti pagundoms ir išreguliuoti mitybos įpročius. Jei savo mitybos įpročius sekti labai sunku, su kuo nors pasikonsultuokite, galbūt su dietologu, o gal su draugu ar drauge patiriančia panašias problemas. Juk kai pasidalini problemomis – jos sumažėja, o dažnai ir pradeda spręstis.

4 patarimas

Atsiminkite taisyklę, kad geriau svoriui neleisti užaugti, kad jo nereikėtų mesti. Nors jo prisiauginti labai lengva – numesti tikrai sunku. Taigi visada stenkite išlikti sąmoningi ir išmokite tam tikrais būdais apgauti savo organizmą. Pavyzdžiui, tam puikiai tiks cinamonas ar paprika. Jie ne tik paskanins patiekalus, bet ir sumažins saldėsių troškimą.

5 patarimas

Visada valgykite pusryčius. Nesvarbu, ar skubate, ar sakote, kad pusryčiauti tiesiog nenorite. Pusryčiauti labai sveika ir naudinga organizmui, medžiagų apykaitai. Nepusryčiaudami sulėtinate medžiagų apykaitą ir organizmas nepasipildo energija. Pusryčiaudami rinkitės pilno grūdo košes su šviežiais vaisiais, ar pilnagrūdės duonos sumuštinius su avokadu, taip pat tiks kiaušiniai. Daktaras Ozas rekomenduoja dieną pradėti ir su trintais vaisių ir daržovių, žalumynų kokteiliais. Jie greitai ir lengvai pagaminami, suteikia energijos, garantuoja sotumą, be to yra labai skanūs ir nedirgina skrandžio.

Vadovaukitės šiais penkiais patarimais kasdien ir nė nepastebėsite, kaip ims kristi svoris!