Baltymų ir vitaminų dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Baltymų ir vitaminų dieta

Baltymų ir vitaminų dieta
Baltymų ir vitaminų dieta

Kaip organizmas keistųsi atsisakius riebalų ir angliavandenių? Tai sužinoti galite išbandę efektyvią baltymų ir vitaminų dietą, kurią sudaro tik proteinu ir įvairiais vitaminais pripildytas maistas. Laikantis šios dietos galite netekti nuo 5 iki 7 kilogramų, kurie yra tikrai gana įspūdingas rezultatas!

Dietos ypatybės ir racionas

Laikantis baltymų ir vitaminų dietos bus draudžiama baltyminį ir vitamininį maistą gardinti bet kokiais padažais ir užpilais (majonezu, aliejumi, grietine ir pomidorų padažu), taip pat teks atsisakyti druskos. Bus galima gerti tik paprastą vandenį ir nesaldintą arbatą. Teks visiškai atsisakyti visų kitų gėrimų – įskaitant kavą ir sultis. Dietos metu bus 6 valgymai per dieną – tokiu būdu nejausite alkio. Jei norite numesti numesti daugiau kilogramų, galite padarę poros savaičių pertrauką ją kartoti. Tačiau laikydamiesi būkite atsargūs – visgi ši dieta griežtoka ir nepilnavertės mitybos.

Dietos meniu

Baltymų dietos dienos meniu:

8.00 – du virti kiaušiniai (baltymai);

10.30 – vienas greipfrutas (vitaminai);

13.00 – 200 gr. virta neriebi mėsa (jautiena, vištos ar kalakuto krūtinėlė) (baltymai);

15.30 – du nesaldūs obuoliai (vitaminai);

18.00 – 200 g virtos jūros lydekos (baltymai);

20.30 – vienas didelis apelsinas (vitaminai).

Keli patarimai

Kiaušinius, mėsą ar žuvį galite keisti į kitus baltyminius produktus – liesą varškę, varškės sūrį ir t.t. Vietoje vaisių galite rinktis daržoves, pavyzdžiui, morkas, agurkus, burokėlius, pomidorus, paprikas. Atsisakykite bulvių bei saldžių vaisių: vynuogių, bananų,persikų, mangų, abrikosų.