Ananasų dieta | Mitybos planas
Asmeninis mitybos planas

Ananasų dieta

Ananasų dieta
Ananasų dieta

Egzotiškieji ananasai ne tik labai skanūs, bet ir itin naudingi, tad nenuostabu, kad yra sugalvota ir ananasų dieta. Tiesa, ši dieta nepaprastai efektyvi, bet trumpalaikė. Jei mėgstate ananasus ir esate pasiryžę išbandyti kai ką egzotiško – ananasų dieta jums bus puikus riebalus deginantis išbandymas! Tad kaip jo laikytis?

Dietos ypatybės

Kaip jau minėta pradžioje – ananasų dietos galima laikytis tik vieną ar dvi dienas. Tai monodieta, nes pagrindinį jos racioną sudaro vienas produktas – ananasas ir jo sultys. Ilgesnį laiką laikantis ananasų dietos galima gerokai nualinti organizmą, nes šios monodietos metu nebus gaunamas pakankamas reikalingų medžiagų kiekis ir įvairovė. Todėl galimas silpnumas, nuovargis ir prarastas gyvybingumas. Jei svajojate kuo greičiau netekti 2 – 3 kilogramų ir išvalyti organizmą nuo toksinų, ananasų dieta puikiai tiks. Svarbiausios, lieknėjimą lemiančios ananasų savybės yra juose esantys fermentai. Jie pasižymi medžiagų apykaitos spartinimu, greitesniu angliavandenių ir baltymų deginimu. Fermentų dėka pagerėjęs virškinimas – raktas į antsvorio atsikratymą.

Ananasų savybės

Ananasų dieta yra sugalvota ne veltui. Ananasas – idealus vitaminų ir mikroelementų rinkinys. Šis tropinis vaisius yra pilnas cinko, geležies, cinko, kalio, vario, jodo, kalcio, taip pat vitaminų A ir C, riboflavino, tiamino. Jau gana seniai mokslininkai nustatė, kad ananasai pasižymi ne tik liekninančiomis savybėmis, bet ir yra naudingas širdies ir kraujagyslių veiklai – mažina kraujospūdį, gerina širdies veiklą ir netgi šalina blogojo cholesterolio sankaupas nuo kraujagyslių sienelių, taip pat gerina kasos darbą. Didelė vitamino C koncentracija ananase padeda kovoti su peršąlimo ligomis ir stiprina imuninę sistemą. Ananaso valgymas netgi gali padėti apsaugoti organizmą nuo vėžinių ląstelių formavimosi. Tiesa, ananasą reikėtų valgyti saikingais kiekiais ir tinkamai derinti su kitais valgomais produktais. Ananasas turi itin mažai kalorijų (apie 55 kcal/ 100 g), taip pat jis gausus kalio druskų, padedančių pašalinti nereikalingus skysčius iš organizmo. Taip pat šis vaisius visiškai neturi riebalų.

Racionas ir mitybos taisyklės

Teks iš anksto nusiteikti, kad dietos metu valgysite ir gersite tik ananasą ir jo sultis. Tam reikia pasiruošti ir nuosekliai to laikytis. Dienos kalorijų norma turi būti 1000 kalorijų, kurios turi būti gautos iš ananaso. Kadangi vienas nemažas ananasas turi apie 500 kcal, tai dienos maistas turėtų būti du ananasai. Jei tinkamai ir disciplinuotai laikysitės dietos per dieną galite netekti nuo 2 iki 3 kg. Tiesa, galima valgyti tik žalius anasanus, nes konservuoti jau yra praradę visas naudingąsias savybes. Ananasų dieta neturi daug reikalavimų – svarbiausia laikytis režimo (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs ir vakarienė), taip pat privalu išgerti ne mažiau nei 2 litrus vandens arba žalios arbatos. Atsiminkite taisyklę, kad po valgio visada turite praskalauti burną vandeniu, nes rūgštis esanti ananase kenkia dantų emaliui. Taip pat nerekomanduojama ši dieta žmonėms, kurie serga, ar yra sirgę skrandžio ar žarnyno ligomis.